Ce as face daca nu mi-ar fi teama?

"What would you do if you weren't afraid" (Spencer Johnson)
..................
Daca nu mi-ar fi fost teama de inaltime as fi urcat demult in Eiffel Tower
Daca nu mi-ar fi fost teama de faliment, as fi facut 20 de start-upuri pana acum
Daca nu mi-ar fi fost teama de esec, as fi invatat mai mult din greselile mele
Daca nu mi-ar fi fost teama sa fiu mai bun decat altii, m-as fi autodepasit
Daca nu mi-ar fi fost teama de perfectionismul meu, faceam unele lucruri mai bine
Daca nu mi-ar fi fost teama de superficialitatea mea, as fi facut unele lucruri mai eficient
Daca nu mi-ar fi fost teama de consecinte, as fi facut "the right thing"
Daca nu mi-ar fi fost teama sa spun lucrurilor pe nume, as fi fost mai sincer cu mine insumi

Daca nu mi-ar fi fost teama de cum va interpreta lumea ceea ce scriu, as fi scris mai de demult pe blog
..................


Teama? The bad news is: nu imi mai e chiar asa teama. Azi incep cu blogul,  vedem unde ajung...

Tie iti este teama? Ce ti-ai propus sa faci in sensul asta?

1 comentarii:

Băra said...

Băi, pe vremea cand nu erai un softie, tata Dino Cazares te învăţase o treabă: fear is the mindkiller! Bună treaba cu blogul, în condiţiile în care "graffiti worth reading rarely is written on walls that are worth writing on".

Post a Comment

top